Avatar billede elm Nybegynder
14. januar 2008 - 13:35 Der er 7 kommentarer

Oprettet link som først bliver aktivt efter et X antal sekunder.

Se subj.

Kan dette lade sig gøre.

Det skal bruges sådan at linket hedder "Booking" men det skal først blive aktiv efter man har læst diverse bestemmelser feks. efter 20 sekunder.
Avatar billede w13 Novice
14. januar 2008 - 14:12 #1
Hvad mener du med aktivt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. januar 2008 - 14:33 #2
Sådan?

  <a href="http://jp.dk/" id="link1" onclick="return false">klik her</a>
  <script type="text/javascript">
    setTimeout("document.getElementById('link1').onclick=function(){return true}",10000);
    </script>
Avatar billede elm Nybegynder
14. januar 2008 - 15:01 #3
Jeg kan ikke se om det virker, jeg har prøvet at sætte det ind på siden men der smutter den over på jp.dk med det samme.

Men det jeg mener er at linket ikke skal være aktivt før efter feks. 20 sekunder, og først der skal man kunne klikke på det.
Det kan godt være jeg forklarede det forkert før "sorry"
Avatar billede elm Nybegynder
14. januar 2008 - 15:10 #4
For at blive mere krævende, så ville det være fedt hvis man kunne lave det sådan at jeg har skrevet noget tekst som ligger i en indbygget frame på siden, den indbyggede frame hedder "bookingscroll.htm" og nederst på hovedsiden ligger der et link som hedder "Booking" og det er det der først skal blive aktivt når folk har læst hvad der står i den indbyggede frame, linkes kunne måske gøres aktiv når folk har scrollet helt ned i bunden af den indbyggede frame.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. januar 2008 - 15:20 #5
Det kunne da være en god idé, hvis ikke det forvirrer mere end det gavner.

Men den med de 20 sekunder skulle nu virke. Prøv selv: http://n0p.com/814576.php
Avatar billede elm Nybegynder
14. januar 2008 - 21:33 #6
Opret lige et svar så du kan få nogle point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. januar 2008 - 22:11 #7
Jeg samler slet ikke på point, tak.