Avatar billede k-lund Nybegynder
14. januar 2008 - 11:27 Der er 4 kommentarer

Netværksstik - Trådløs

Hej eksperter . findes der en måde man kan få et trådløs lanstik som kan sættes i et netkabel indgang...?
Avatar billede jop... Nybegynder
14. januar 2008 - 11:57 #1
Vil du uddybe lidt. Hvis skal have en trådløs sender/modtager som du kan sætte i dit netværksstik, er det nok en bridge el. lign du er ude efter?
Avatar billede k-lund Nybegynder
14. januar 2008 - 13:43 #2
en modtager dvs. som går ud i et netværks stik som skal sættes i fx en computer eller musik forstærker men i det her tilfælde en musik forstærker
Avatar billede steelman Novice
01. februar 2008 - 18:44 #3
Det kan du gøre med denne D-Link AirPlus Xtreme G DWL-G810: http://www.dlink.dk/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDLYZU93ygJVYLelXSNvhLPG3yV3oU4t/gKltbNlwaaRp7jUsHT2onGQTo48EAdzvzKfiL0sYsuzfaY8= Priser finder du her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=87398

Der findes garanteret andre modeller...
Avatar billede steelman Novice
22. juni 2009 - 11:36 #4
lukke tid?