Avatar billede fldkjst Nybegynder
14. juni 2001 - 11:18 Der er 11 kommentarer

Fonts i Windows2000

Jeg har nogle problemer med at installere Fonts i Win2000. I hjælpemenuen står der, at jeg bare skal gå ind i font-mappen, og vælge file->install new fonts. Der er bare det lille problem, at det menupunkt findes ikke. Jeg kan heller ikke højreklikke på en font-fil og bede den om at installere den. De fonts jeg manuelt kopierer ind i font-mappen er ikke brugelige. Nogen der har et godt svar på den???
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. juni 2001 - 11:19 #1
Går du ind under kontrolpanelet og klikker på fonts ok så file?? :)
Avatar billede fldkjst Nybegynder
14. juni 2001 - 11:20 #2
Ja, jeg går ind i Fonts-mappen, og trykker på File-menuen....der er der IKKE nogen installer nye fonte
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2001 - 11:24 #3
Hvis jeg f.eks. henter en font på nettet, smider jeg den i Winnt\\fonts, så kører det bare. Skal jeg bruge Adobe fonte går jeg via ATM.
Avatar billede Thomas Nybegynder
14. juni 2001 - 11:27 #4
KONTROLPANEL -> Fonts.. ikke ind i fontsmappen!
Ligesom mega1 skriver!
Avatar billede fldkjst Nybegynder
14. juni 2001 - 11:28 #5
den virker heller ikke den med kontrolpanelet
Avatar billede drikker_med_stil Nybegynder
14. juni 2001 - 11:28 #6
Bare la jonas gi dig den bagi så vil han hjælpe.
Avatar billede Thomas Nybegynder
14. juni 2001 - 11:30 #7
Kontrol panel -> Fonts -> Menu punktet File -> install new fonts.
Derefter kan du selv vælge hvorfra du vil hente dem!
Avatar billede Thomas Nybegynder
14. juni 2001 - 11:33 #8
Husk du nok skal have administrations rettigheder (o:
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2001 - 11:36 #9
raivo> Det nemlig rigtig, jeg kører altid som admin, derfor går det fint med at smide fonte direkte ind i fontmappen, bruger aldrig kontrolpanelet til det!
Avatar billede 3xa Nybegynder
14. juni 2001 - 11:36 #10
Så vidt jeg ved kan du bare gå ind under c:\\windows\\fonts og trække/copy-paste font filerne direkte ind. Det plejer jeg at gøre...
Avatar billede skurggman Nybegynder
21. juni 2001 - 14:02 #11
Ja hvis du kopierer dem ind, springer den selv op med en dialogbox hvor der står den installerer de nye fonts!