Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2008 - 16:12 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Udvidet fejl forklaring?

Hey..

Jeg kan ikke huske hvordan man får explorer til, at vise en udvidet fejl forklaring?

Altså lige nu får jeg bare "Siden kan ikke vises... Handlingen var ikke tilladt".. eller noget i den retning, jeg vil have den til at vise hvor fejlen er, men kan ikke huske hvordan man sætter det til ?
Avatar billede tafkab Nybegynder
13. januar 2008 - 16:14 #1
Funktioner - Internetindstillinger - fanen Avanceret, fjern flueben i Vis meddelelse om uskadelige html fejl
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 16:16 #2
Du går ind under Internetinsitllinger, her vælger du Avanceret. Fjern hakket ud for "Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl".
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 16:16 #3
Ahh :^)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2008 - 16:20 #4
Naa det hjalp ikke noget?

Altså det er sådan en side med nogle gullige bokse hvori der så står et udklip af ens kode?
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 16:23 #5
Det er ikke en instilling du kan lave i din browser. Der er ingen måde hvorpå at den kan få lov til at se din ASP-kode - denne holdes udelukkende på serveren

"... gullige bokse ..."

Det der lyder imidlertid som om det var noget du kunne have set på en ASP.Net installation, hvor man netop kan fortælle om koden skal vises eller ej. Det er der udelukkende noget som kan sætes op på selve serveren.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2008 - 16:25 #6
Okay tak.. ved du hvordan man sætter det op på IIS så ? :)
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 16:26 #7
Nope - det har jeg godt nok aldrig set gjort. Ikke at forstå sådan at det ikke kan lade sig gøre.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2008 - 16:27 #8
okay :)... Men lægger du svar Nielle ?
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 16:32 #9
Svar :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 16:32 #10
...
Avatar billede tafkab Nybegynder
13. januar 2008 - 16:33 #11
Avatar billede tafkab Nybegynder
13. januar 2008 - 16:34 #12
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 16:38 #13
Det der er netop eksempler på hvad man skal gøre i ASP.Net - desværre kan de ikke bruges i ASP.
Avatar billede tafkab Nybegynder
13. januar 2008 - 17:12 #14
Ja, det var også det jeg forstod på hans beskrivelse at det var det han efterlyste?
Avatar billede nielle Nybegynder
13. januar 2008 - 17:40 #15
Ikke desto mindre at spørgsmålet jo stillet i ASP kategorien og ikke ASP.NET. Selvfølgeligt kan det være fejl postet, men der er ikke så tit at man ser det her i ASP. :^)
Avatar billede tafkab Nybegynder
13. januar 2008 - 19:14 #16
Det er jeg med på :-)
Avatar billede tafkab Nybegynder
15. januar 2008 - 19:48 #17
Nu forstår jeg ikke noget mere, min første forklaring var svar på dit spørgsmål?
Avatar billede nielle Nybegynder
15. januar 2008 - 19:51 #18
Jeg går ud fra at det netop var sådan noget som i ASP.Net der blev efterspurgt, men at svaret var "nej det er ikke muligt, eftersom at det er i ASP". Jeg kan selvfølgeligt tage fejl, men det var da i hvert fald min fornemelse.

Men vil da gerne høre texton's egen udlægning. :^)