Avatar billede phil04 Nybegynder
13. januar 2008 - 15:47 Der er 6 kommentarer

Problemer med Grafik.!

Hej!

Jeg har en problem med en kammerat's computer, som jeg har lovet at kigge lidt på for ham..

Problemet er at når den starter op blinker skærmen, og den kan overhoved ikke arbejede.. Den er formateret,og kører med XP som altid. Har også prøvet at skifte grafikkort og CPU, men stadig samme problem..

Den kan dog kører i fejlsikker tilstand, med laveste grafik.

Nogen der har en løsning på mit problem..?
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2008 - 15:49 #1
Gå i enhedshåndtering og slet skærm og skærmkort, genstart og lad systemet indstallere igen.
Avatar billede phil04 Nybegynder
13. januar 2008 - 17:15 #2
Har jeg prøvet men virker desværre ikke..?
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2008 - 17:36 #3
Du har indstalleret drivet til chipset på bundkortet???
Avatar billede phil04 Nybegynder
13. januar 2008 - 20:12 #4
Jeg har havde inde på Asrocks hjemmeside og hente driveren, Men den fungere ikke..

Bundkortet er et : Asrock K7VT4A+
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2008 - 22:02 #5
Fungerer driverne ikke, har du hentet de forkerte.
Avatar billede phil04 Nybegynder
14. januar 2008 - 14:27 #6
Det tror jeg ikke.. Hentet til Bios, Processer setup?