Avatar billede lonelywolf Nybegynder
12. januar 2008 - 14:25 Der er 3 kommentarer

Underlig visning i denne computer

Hej folkens! :D

Det hele startede med at jeg smed en cd i mit DVD/CD drev.
Samtidigt så var der en jeg sad og skrev med på msn, så da jeg sad og var ved at skrive en besked til ham, så kommer det der vindue frem med hvad der står man vil gøre med en cd når man har puttet den i DVD/CD drevet. Og da det poppede op, mens jeg sad og skrev kom jeg til at trykke på en masse taster, fordi jeg jo sad og skrev med en på msn...

Derefter så ændrede min denne computer visning til til det her:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/PAG44175.jpg

Nogen som ved hvordan jeg kan få det tilbage til den normale visning?
På forhånd tak :)
Avatar billede eckhardt Nybegynder
12. januar 2008 - 14:32 #1
har du prøvet at gå op i vis og vælge en anden visning ?
Avatar billede lonelywolf Nybegynder
12. januar 2008 - 14:37 #2
Ja men der glemte jeg at vælge arranger i forhold til type...

Alt ser normalt ud igen, mange tak :)
Avatar billede bens Nybegynder
26. marts 2008 - 15:16 #3
hvad med at lukke spørgsmålet her