Avatar billede kroholt Nybegynder
11. januar 2008 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

automatisk åbning af form

Jeg har en række sheets i en workbook, som er forbundet til access db, disse ark opdateres automatisk, når arket åbnes.
Jeg har imidlertid bygget et form, som bruges til at filtere i de forskellige sheet.
Denne form vil jeg have til at åbne automatisk, når regnearket åbnes, men efter at autodateringerne til access er færdig.
Det duer ikke at kalde form, via en "work book open" -statement, da access opdateringen ikke er færdig på det tidspunkt.
Nogle råd
Avatar billede jlemming Nybegynder
11. januar 2008 - 18:43 #1
Jeg ved ikke om det kan lykkes med en funktion som kalder formen

f.eks

function kald() as string
åben form
kald = "er kaldt"
end function

Dette kald skal stå (=kald) i den sidste celle, efter dine opdatering

således at når arket bliver åbent løber den opdateringer igennem først og til sidst dit kald.

Jeg ved ikke om det vil virke?? :o)
Avatar billede jlemming Nybegynder
17. januar 2008 - 21:02 #2
virkede det ?
Avatar billede kroholt Nybegynder
29. januar 2008 - 16:10 #3
Undskyld, denne lange svartid. Ja det virkede smid et svar
Avatar billede jlemming Nybegynder
30. januar 2008 - 07:56 #4
faktisk :O)