Avatar billede crashtest Nybegynder
10. januar 2008 - 17:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lille program til at klippe i avi filer

Sikkert meget nemt.. meeen skal bruge bare et lille program der kan klippe i avi filer da det kun er en stump der skal bruges.
Og evnt noget der kan gøre fil størelsen mindre ( skal på nettet så lige meget med størelsen)
10. januar 2008 - 17:47 #1
... du har det nok allerede !
WindowsMovieMaker i XP
Avatar billede crashtest Nybegynder
23. april 2008 - 18:50 #2
Glemte lige i farten.. jo det har jeg og det var lige det jeg ledte efter.. du må jo komme med et svar så du kan få lidt point
27. april 2008 - 00:58 #3
Ping...
(Det var et [svar]...)