Avatar billede goce Nybegynder
09. januar 2008 - 22:41 Der er 1 løsning

Gemme flash-tegning på server

Hej.

Jeg sidder og har meget travlt med en hjemmesideopgave, hvortil jeg mangler et Flash-tegneprogram, der kan gemme billederne i en bestemt mappe på serveren. Jeg er med på, at Flash'en skal sende nogle data til en ASP-/PHP-fil (min server kører dog kun ASP), men jeg har ikke nok talent inden for Flash og f.eks. ASP Image til at vide, hvor jeg skulle begynde.

Jeg har hele tegneprogrammet, som skal bruges til at tegne strategier på en hockey-bane, og mangler derfor kun "Gem billede"-funktionen.

Da jeg står og behøver det så snart som muligt, vil jeg godt give 300,- for en løsning, hvis en eller anden flink ekspert kunne hjælpe mig med at løse dette og tjene nogle hurtigere penge.

Du kan kontakte mig på rasmus (at) goce dk, hvis du skulle være interesseret, så finder vi ud af noget.

På forhånd mange tak!
Rasmus
Avatar billede goce Nybegynder
10. januar 2008 - 23:03 #1
lukker