Avatar billede cmau Nybegynder
09. januar 2008 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dem med samme antal online skifterpladser

Hej

Jeg har lavet et statistik system til mine hjemmesider og lavet en side hvorpå jeg kan se antallet af online, dette virker også fint, bortset fra hvis to af siderne har samme antal online, så kan jeg få dem til at skifte pladser ved at opdatere flere gange og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor. Den skal selvfølgelig vise dem med flest online øverst og færrest nederst, men kan man som anden sortering bruge id'et på counteren (Countere er fra counters as c)?

Min sql streng er:

SELECT COUNT(*) as online, s.counterid, s.time, c.site FROM statstoday as s, counters as c WHERE c.id = s.counterid AND s.time > $todaystarted GROUP by s.counterid ORDER BY online DESC LIMIT 50
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. januar 2008 - 21:53 #1
Prøv med ORDER BY online DESC, c.id
Avatar billede cmau Nybegynder
27. januar 2008 - 22:07 #2
SMID SVAR :) Tak troede ellers at jeg havde prøvet det.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
27. januar 2008 - 22:15 #3
Det var så lidt.