Avatar billede dallezuper Nybegynder
09. januar 2008 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med Solver/Problemløser i Excel 2007?

Hej Alle

Jeg står med et kæmpe problem med min Solver/Problemløser i Excel. Når jeg har lavet en Linear Programmerings problem, og sat det op som det skal, så kan jeg ikke få lavet min svarraport og sensitivitetsrapport. Selve løsningen bliver lavet, men når jeg markerer svar- og sensitivitetsrapporten, så får jeg denne fejlmeddelse:

problemløser: der er opstået en uventet intern fejl, eller hukommelsen er opbrugt

Har prøvet rigtig mange forskellige LP problemer og den giver denne fejl hver gang.
Det er et stort problem fordi jeg snart skal bruge dette til eksamen =) Så håber virkelig nogen kan hjælpe.

Derfor giver jeg maks point til den der kan hjælpe!

På forhånd tak.
Avatar billede jlemming Nybegynder
13. januar 2008 - 19:48 #1
samme problem, samme slags eksamen ? :o)

http://www.eksperten.dk/spm/814278
Avatar billede dallezuper Nybegynder
17. januar 2008 - 20:53 #2
Hehe ja. installerede også office 2003.
Så tak for henvisninge. SÅ må du gerne smide et svar for den henvisning!
Avatar billede jlemming Nybegynder
18. januar 2008 - 07:46 #3
et svar :o)
Avatar billede dallezuper Nybegynder
21. januar 2008 - 11:48 #4
TAKKER =)