Avatar billede tiger_dk Mester
09. januar 2008 - 17:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gemme videofiler fra Youtube på ens pc !

Hej !

Som overskriften siger, så vil jeg kunne kunne gemme videofiler fra Youtube. Jeg ved at man kan gøre det fra Google Video, men hvordan gøres det lige på youtube ? Hvad programmer skal bruges til at rippe videoerne ?

Mvh
tiger_dk
Avatar billede zagger Juniormester
09. januar 2008 - 18:03 #1
Ved ikke om denne guide kan bruges:
http://www.computerworld.dk/blog/kurt/830?cid=1&a=cid&i=1&pos=1

Ellers er der jo altid mulighed for at at optage det område på skærmen hvor videoen vises.
http://nemli.dk/hent.php?navn=Camtasia%20Studio
Avatar billede lakridserne Nybegynder
09. januar 2008 - 18:11 #2
der er en speciel hjemmeside, hvor du kan hente videoerne, og deer skal du bruge en speciel afspiller.
Kan bare ikke huske hvad de hedder.
Avatar billede zagger Juniormester
09. januar 2008 - 18:12 #3
Ellers Camstudio som er freeware.
http://nemli.dk/hent.php?navn=Camstudio
Avatar billede swiatecki Novice
09. januar 2008 - 18:33 #4
Hvis du bruger firefox(du kan bare hente det itl formålet) kan du få et toolbar/plugin der kan det :)

Firefox: www.getfirefox.com

Plugin:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/3006
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. januar 2008 - 19:09 #5
Avatar billede tiger_dk Mester
09. januar 2008 - 19:09 #6
Jamen det var direkte GINIAL det var "løsningen" !!!!
Avatar billede tiger_dk Mester
09. januar 2008 - 19:12 #7
ved swiateckis metode, skal man ikke tænke på en speciel afspiller, bare at man har media player classic, så kan filen afspilles ! Ginialt !!
Avatar billede tiger_dk Mester
09. januar 2008 - 20:37 #8
Kortsagt her er metoden:

Hent Firefox www.getfirefox.com og hent dette Plugin:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/3006 nu kan du hente filger fra youtube osv.

Når filen er blevet downloadet, så er det en FLV-fil, for at få den konverteret til et anden format der kan læses, så hent dette program Freez Flv to AVI/MPEG/WMV Converter på denne side http://www.brothersoft.com/freez-flv-to-avi-mpeg-wmv-converter-download-59438.html når filen er konverteret i dette program, kan det afspilles i Microsoft Media Player osv.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. januar 2008 - 20:45 #9
man for også en flv fil, ved det link jeg smed..O)
Avatar billede tiger_dk Mester
09. januar 2008 - 22:13 #10
jeg prøvede det nemlig da du lige havde det sendt, der kunne jeg ikke hente en video fra YouTube, men nu virkede det lige pludselig, da jeg prøvede et andet YouTube link ! Mærkeligt !

Men når det så skal konventeres til AVI/MPEG/WMV så kan det program, som jeg henviser til, så gøre arbejdet for dig !

Så er der er sådanset to løsninger her til hentning af YouTube filer og en løsning til at konventere det til AVI/MPEG/WMV
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. januar 2008 - 22:22 #11
Jeg konvertere dem ikke, jeg ser dem på bare på VLC.
Avatar billede tiger_dk Mester
09. januar 2008 - 22:46 #12
...ja eller med Media Player Classic
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. januar 2008 - 23:30 #13
.O)
Avatar billede xiaonvhai Nybegynder
02. december 2010 - 09:03 #14
Ønsket fjernet

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin