Avatar billede kasper.bc Nybegynder
09. januar 2008 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af skærm

Hej alle.

Jeg har haft lånt en 22" HP skærm i nogle uger, og har kørt den samtidigt med min 19" Medion - altså med to skærme til samme computer. Al den plads er jeg simpelthen blevet så glad for, at efter jeg har måtte aflevere skærmen tilbage, så må jeg nu selv ud og investere i en mere :).

Jeg leder efter en billig skærm med så høj opløsning som muligt, min. 21" og op efter.

Håber der er nogle der kan hjælpe med at finde en ordentlig skærm.

/Kasper.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. januar 2008 - 14:14 #1
Jeg har lige set en 22" i vores lokale Kvickly til 1800 kr. om det er Acer eller noget andet, men der var en opdatering på 3 ms og andre data var ikke sådan at man snublede over dem.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
09. januar 2008 - 14:25 #2
ElGiganten har en 22" BenQ skærm på tilbud til 1599,- i denne uge :) - utrolig god skærm til pengene
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
09. januar 2008 - 14:43 #4
Ser super ud, jeg leder stadig efter flere muligheder - så fyr løs :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. januar 2008 - 16:48 #5
Jeg har lige fået afvide at der er tale om en Philips 22" pc skærm til 1695 kr. Men det kan jo godt være at det er et lokalt tilbud, men det må stå hen i det uvisse.