Avatar billede dennism Nybegynder
08. januar 2008 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AV Audio kabel og scart?

Jeg skal bruge et audio kabel til at lave lyd fra min Prosonic fjernsyn til mit Panasonic hjemmebio. Stikket er det man bruger til AUX, S-video m.m.
Er det korrekt, at det er et kabel som dette:
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=199513

Er kvaliteten af dette godt nok, eller kan man få noget hvor man vil opleve bedre kvalitet? Evt. nogen der kender en anden forhandler end Getmore? De vil nemlig have 60,- for fragt :(

Jeg skal også bruge et SCART kabel fra min PS2 til mit fjernsyn - altså et der er bedre end det der følger med..hvad vil I anbefale?
Avatar billede dennism Nybegynder
08. januar 2008 - 17:22 #2
Det SCART kabel virker ikke som noget der er bedre end det der følger med PS2 :)
Avatar billede peet-49 Novice
08. januar 2008 - 17:40 #3
Det er ellers med guldbelagte stik.
Avatar billede tig3rdyr Nybegynder
28. januar 2008 - 01:32 #4
Avatar billede dennism Nybegynder
28. januar 2008 - 23:31 #5
.lukker