Avatar billede bigtime Nybegynder
08. januar 2008 - 16:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

freelance designer søges :D

Hey med jer her inde :D
ved ikke om man må søge folk her inde men ret mig lige hvis det er imod relemanget her :D
Jeg søger en der kan og har lyst til at lave flotte desigen til adult sider.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. januar 2008 - 16:03 #1
Jeg er klar
Avatar billede ghetix Nybegynder
08. januar 2008 - 16:06 #2
Jeg er interesseret.
Kontakt mig for referencer mv.
Avatar billede ghetix Nybegynder
08. januar 2008 - 16:07 #3
Mail: allan(a)metra(dk)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. januar 2008 - 16:13 #4
mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede minus Nybegynder
08. januar 2008 - 16:41 #5
Du er velkommen til at tage kontakt til mig.

Er ved at skifte server pt. så har ingen referencer online. De vil komme op inden længe. Men du kan kontakte mig og fortælle mere om hvad du siger.

shahrokh.sotoudeh@gmail.com.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. januar 2008 - 18:30 #6
svar
Avatar billede -flow- Nybegynder
09. januar 2008 - 01:22 #7
fortæl mere? er der knaster i det
Avatar billede madsbau Nybegynder
09. januar 2008 - 11:01 #8
jeg har eget firma (grafisk bureau) Good Morning Denmark

så kontakt mig endelig hvis du/i vil høre mere om hvad vi har lavet
så kan vi diskutere pris over mail.

jeg kan sige kort at vi laver alt inden for trykte medier og web design

på forhånd tak

Mads Nolsøe Bau
mb@goodmorningdenmark.dk
Avatar billede studious_design Nybegynder
09. januar 2008 - 14:51 #9
Hej,

Du skal være meget velkommen til at kontakte os hos Studious Design, hvis du er interesseret i projektorienterede designere, hvor vi ser lige så meget på det store billede, som på detaljerne. Vi beskæftiger os bl.a. med idé og konceptudvikling indenfor reklameverdenen. Projektstyring og projektdesign er nogle af vores hovedkompetencer.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede ejsing_ Nybegynder
13. januar 2008 - 23:25 #10
Hej,

Jeg har stor erfaring med både freelance-arbejde og Photoshop.
Skriv til mig på, M.ejsing@gmail for referencer - Der vil være MANGE penge at spare! :)

Mvh,
Ejsing_
Avatar billede nikkor Nybegynder
15. januar 2008 - 14:37 #11
Jeg har brug for en designer der hurtigt kan lave 2 - 3 udkast i PS. Ikke nødvendigvis 100 præcist, men et udkast til en skabelon. Det meste er på plads, men mangler ca. 1/3 af siden og kan ikke komme videre. Så linien er altså lagt, men mangler blot at blive helt færdig.

Nogen interesse...?

kasperjoon@hotmail.com
Avatar billede enees Nybegynder
08. februar 2008 - 09:57 #12
Jeg vil meget gerne udføre arbejde for dig, hvis det skulle have interesse.
Referencer opgvies på anmodning. Jeg tror gerne jeg kan opfylde din krav, om end ikke lidt mere.

Kontakt mig på deeece@hotmail.com