Avatar billede kaw_75 Nybegynder
08. januar 2008 - 09:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Prisliste med beregning og indsendelse af bestilling

Hej
Jeg skal lave en prisliste hvor det er muligt at skrive antal varer man ønsker og den så regner prisen ud ved at man klikker på en knap - beregn pris samt en send knap som sender bestillingen via mail - jeg er lidt i tvivl om det kan i ASP eller om det er javascript - derfor prøver jeg først at smide den i ASP kategorien. Jeg er meget ny i det - så det skal helst være let forståeligt ;-)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. januar 2008 - 16:04 #1
Avatar billede kaw_75 Nybegynder
08. januar 2008 - 16:33 #2
Ja det er sådan noget jeg tænker på - dog vil jeg gerne have en prisliste således at man kan se alle varerne på en gang og så skrive antal udfor det produkt man ønsker, så jeg har ikke brug for en desideret indkøbskurv - men mere en oversigt hvor man så kan tilføje antal og man så kan gå videre og lave en beregning på hvad det endeligt vil koste og så til sidst sende en mail - hvori de produkter man så har valgt står listet op - kan det lade sig gøre eller skal jeg have indkøbsdelen med for at bruge dette script ... og må jeg evt. bruge dette script til at bygge videre på hvis man kan ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. januar 2008 - 16:35 #3
den del jeg har er som du ser det. Den kan vi godt snakke videre om evt. på msn ?
mark.mikkelsen83@gmail.com

det du snakker om med antal kan laves i javascript vil jeg tro. Dog ik min boldgade :-)
Avatar billede fxj Juniormester
08. januar 2008 - 16:44 #4
I Acccess ligger der under 'generelle skabeloner' => fanebladet 'databaser' en der hedder ordreindtastning.

Her kan du oprettet et firma, kunder og varer. Systemet laver selv de databaser der skal bruges og så kan du bygge videre med.
Afsendelse af bestilling via mail kan du lave ved at indsætte en knap, der sender rapporten videre som mail
Avatar billede kaw_75 Nybegynder
11. august 2008 - 18:27 #5
no doubt og fxj smid lige et svar så deler I pointene