Avatar billede ipbirk Nybegynder
08. januar 2008 - 08:41 Der er 5 kommentarer

Outlook Påmindelser

Hej
Jeg har opgraderet Outlook 2003 til 2007, og alt kører faktisk fint bortset fra de aftale jeg har i kalenderen, de popper ikke up, men jeg får denne besked:" Der var problemer i forbindelse med læsning af en eller flere af påmindelserne. Nogle påmindelserne vises måske ikke."

Jeg har prøvet at geninstallere Office 2007, men har stadigvæk samme problem,jeg har også forsøgt at skrive " outlook cleanreminders under >start> men det eneste der sker at outlook åbner et nyt vindue i outlook. Hvad kan jeg gøre???
Avatar billede be_nice Juniormester
08. januar 2008 - 16:23 #1
Det er altid en god idé at søge i tidligere spørgsmål, da dette nogle gange kan give direkte hjælpt - jeg har søgt på dit problem, og fundet følgende 2 gamle spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/759315
http://www.eksperten.dk/spm/687684
Begge giver forslag til evt. hjælp, og i den sidste fandt spørgeren selv svaret - desværre angav han ikke løsningen, men du kunne jo skrive en kommentar i hans indlæg, og håbe på at han kan huske løsningen.
/Be_Nice
Avatar billede ipbirk Nybegynder
10. januar 2008 - 20:57 #2
Hej igen
Jeg havde en masse problemer med outlook 2007, så jeg har installeret 2003 igen, nu kører det.
Men i skal alle have tak for jeres medvirken
Avatar billede be_nice Juniormester
10. januar 2008 - 21:08 #3
Ja, det er ikke altid at man med fordel skal opgradere til nyere versioner.
Husker du lige at lukke spørgsmålet?
/Be_Nice
Avatar billede ipbirk Nybegynder
10. januar 2008 - 22:17 #4
Hm, hvordan er det nu jeg lukker spørgsmålet??
Avatar billede be_nice Juniormester
11. januar 2008 - 18:01 #5
Hvis der er kommet et brugbart svar på et spørgsmål, beder du den der har givet løsningen afgive et svar - derefter markerer du navnet og tildeler point.
Hvis der ikke er kommet et svar du mener kan bruges, skal du selv smide et svar og acceptere dette.
/Be_Nice