Avatar billede welder Nybegynder
07. januar 2008 - 17:51 Der er 1 kommentar

Internet Explorer 7 (IE7)

Jeg har problemmer med at mine skrivebords internet genveje til nogle forskellige sider, det der sker er at nogle gange når jeg dobbelt klikker på dem for at åbne en side, så åbner den den lige et vindue i et kort sekund og lukker vinduet igen, hvis jeg så dobbelt klikker igen åbnes vinduet rigtig nok, og det er det samme hvis jeg prøver flere gange, så bliver det ved med at virke.
Men går der så et stykke tid så kan det være det samme igen (selv om der har været genstartet, eller ej) vinduet lukker op et øjeblik og lukkes igen.Det gælder kun for genveje med URL link, selve genvejen til IE7 den gør det ikke, og har prøvet det her http://support.microsoft.com/kb/281679 men det virkker stadig ikke. Jeg har mistænke til "windows live messenger" Version pt.(2008 Build 8.5.1302.1018) eller "AVG 7.5 Internet security SBS version" men det er kun en fornemmelse. er der nogen der har løsningen eller har et problem der ligner den vil jeg gerne hør om det.
Avatar billede darrich Novice
10. januar 2008 - 14:16 #1
Prøv at slå blokering af popup vinduer fra både i IE og dit sikkerhedsprodukt.