Avatar billede rexso Nybegynder
07. januar 2008 - 13:29 Der er 6 kommentarer

Trådløst netværk med problemer

Hej alle sammen.

Jeg har et lille problem min trådløse router D-link DGL-4300. Den virkede fint da jeg fik den her til jul. Men efter jeg har haft restartet den virker det trådløse ikke optimalt.

Alle trådløse computer kan godt komme på internettet, men ingen af dem kan downloade noget. Det er som om at der bliver blokeret for forbindelsen når 5-10% af en fil, eller en youtube video, også stopper den bare. Det sammen gælder min Playstation 3 som også er på netværket.

Men min LAN forbindelse virker optimalt.

Håber nogle har nogle ideer...
Avatar billede smartebenny Nybegynder
07. januar 2008 - 18:14 #1
Halløjsa,
Hvilken H/W version har du på den DGL-4300 ?
Avatar billede smartebenny Nybegynder
07. januar 2008 - 18:15 #2
A1, A2 eller A3 ?
Avatar billede rexso Nybegynder
08. januar 2008 - 14:20 #3
A3 - firmware version 1.6.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
08. januar 2008 - 21:47 #4
Präv at opdatere til firmware 1,8. Det har jeg i min DGL.4300 og der funger.
Avatar billede rexso Nybegynder
09. januar 2008 - 07:35 #5