Avatar billede mckilling Nybegynder
07. januar 2008 - 10:54 Der er 5 kommentarer

Trådløs Router 802.11n med USB tilslutning af printer og HD

Jeg er på udkig efter en trådløs Router, 802.11n standard, og med USB tilslutning af printer og HD.
Jeg har indtil nu kun kunnet finde denne - ASUS WL-500W - er der nogen der kender andre muligheder????
Og bemærk lige, at det skal være en n-draft Router - dels p.g.a. rækkevidden og dels p.g.a. hastigheden.
Avatar billede jc_d-link Praktikant
08. januar 2008 - 23:07 #1
Hejsa,
Arbejder for D-Link (bare alm. supporter) D-Link har n routere med USB. Men USB'en er ikke til printere.
Kender ikke nogen märker der har USB til print og samtidig har n, men det kan jo väre. Kiggede på den du skriver om, og kan ikke finde nogen steder i specs at man kan bruge USB'en til printer.
Avatar billede mckilling Nybegynder
09. januar 2008 - 08:33 #2
Den har nu 2 USB tilslutninger, som kan bruges til HD og printer.
Kan den d-link du omtaler evt. gøre det samme, hvis man sluttede en USB Hub til dens USB indgang? Og hvad er det for en model ..... jeg synes ikke jeg har set nogen d-link med n og USB?
Avatar billede mckilling Nybegynder
09. januar 2008 - 08:33 #3
Avatar billede jc_d-link Praktikant
09. januar 2008 - 09:22 #4
Fair nok.
Det sku godt gået af ASUS. Den förste N med USB til print jeg har set.

D-Link har bl.a. DIR-655 med USB. Men den USB kan du ikke bruge til Print.
Tjeck denne test: http://www.pcworld.dk/art/9168?page=1
Her står godt nok at USB'en virker til printer. Men nix/nej.
Avatar billede jc_d-link Praktikant
09. januar 2008 - 14:19 #5
Skal også lige sige, at de fleste (og jeg mener de fleste) router med USB til printer, så skal printeren understøtte forskellige protokoller. Og ikke alle protokoller gør at du f.eks. man få en multifunktions printer til at virke.

Det bedste er en Netværksprinter.