Avatar billede superole Nybegynder
05. december 1999 - 22:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Internet shop

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en internet shop. Varene skal kunne deles ind under kategorier, og så skal der være en bestil knap ud for hver vare. Så skal der være en indkøbskurv, hvor man kan se sine vare, og vælge antal + man skal kunne se en total pris.
Der skal man kunne trykke på en knap. Når man trykker der skal der komme en side op, hvor man skal udfylde navn adresse email osv. Når man så trykker bestil, skal den sende en email, til mig, hvor jeg kan se odren i.
Hvem kan hjælpe mig med at lave. Jeg har aldrig lavet noget i asp før, så det skal helst ikke være alt for indviklet.
Hvis det kan lade sig gøre, må det gerne være sådan så den henter varene fra en Acces database, der har jeg alle varene i. Så skal den overføre dem til internettet med varenr, varenavn, og pris.
Avatar billede spacey Nybegynder
05. december 1999 - 22:33 #1
Hvis du aldrig har lavet ASP før, tror jeg at det bliver MEGET svært for dig at lave det!!!

Prøv istedet men javascript!
Avatar billede borge Nybegynder
05. december 1999 - 22:45 #2
Her kan du laste ned ett shoping system
Det fungerer helt utmerket.

http://www.URLogy.com/asp/ashopkart.asp

Børge
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. december 1999 - 22:47 #3
spacey>>Det er jo ikke noget svar. Lad være med at poste din kommentar som et svar!!!
Avatar billede spacey Nybegynder
05. december 1999 - 23:12 #4
dkkarpen>>> Jo det er!!!

Jeg har nemlig et i Javascript, som han måske kan bruge!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. december 1999 - 23:32 #5
Så bør du jo skrive det... Men det er jo alligevel ikke et svar på spørgsmålet.
Avatar billede pormic Nybegynder
05. december 1999 - 23:34 #6
Et Shoppingkart i Javascript?? Hmmm, hvor mange point skal du have for en kopi???? Det kunne jeg godt tænke mig at kigge lidt nærmere på :o)
Avatar billede spacey Nybegynder
05. december 1999 - 23:41 #7
pormic>>> Kontakt mig via ICQ, jeg har added dig til min liste
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
06. december 1999 - 09:01 #8
Prøv at kigge her http://www.dandomain.dk

Tryk på billedet til venstre på forsiden.

Avatar billede superole Nybegynder
06. december 1999 - 11:49 #9
spacey>>Hvis du kan lave et til mig i javascript, ville det være helt fint. Det har jeg prøvet før
Avatar billede spacey Nybegynder
06. december 1999 - 22:43 #10
Jeg har et gratis java-indkøbsscript liggende, og så har jeg en version af det samme script, som jeg har udbygget lidt!

Det jeg selv har udbygget kommer til at koste mere end 200 points
Avatar billede superole Nybegynder
07. december 1999 - 09:43 #11
Hej Soacey

Hvis du gider sende det gratis du har til stsejs@image.dk
Vi du få de 200 point
Hvad kan det udbygget mere end det andet. Hvis du gider sende det gratis, og måske en lille forklaring til hvordan det virker, ville det være dejligt. Du kunne jo også skrive hvad det andet kan mere
Avatar billede superole Nybegynder
07. december 1999 - 09:45 #12
Undskyld jeg mener Spacey
Avatar billede superole Nybegynder
10. december 2000 - 11:01 #13
Vi lukker lige dette gamle spørgsål, da jeg har fundet et