Avatar billede kennetm Nybegynder
06. januar 2008 - 16:05 Der er 4 kommentarer

Hvilken bærbar?

Hejsa

Som så mange andre, skal jeg til at købe en ny bærbar. Den skal bruges privat, og skal være en rimelig all-round maskine. Den må dog gerne kunne spil i en rimelig kvalitet, men det er jo ofte prisen der afgører det. Prisrammen er sat til 7-8500 kr, og jeg har selv fundet frem til følgende 2 muligheder:

Dell XPS 1530: http://ecomm.euro.dell.com/dellstore/basket.aspx?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs&itemtype=CFG&details=undefined.

ASUS F3Ka AS014C: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391783&Bedom=true

Hvad siger I eksperter til disse? Er de brugbare, eller har I andre alternativer?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh Kennet
Avatar billede kennetm Nybegynder
06. januar 2008 - 16:25 #1
Det skal nok lige siges, at prisen på Dell'en kun kan holdes nede pga en rabatkupon på 15% som kun gælder til og med den 9/1-08.
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. januar 2008 - 16:39 #2
http://www.eksperten.dk/spm/811955 jeg ved ikke om du har set dette
tidligere spørgsmål
Avatar billede kennetm Nybegynder
06. januar 2008 - 17:56 #3
reinelt:
Nej, det havde jeg ikke, tak for info. Jeg kan se ud af den diskussion, at 256 mb dedikeret ram på gfx kort er at foretrække frem for 256 mb dedikeret og en så antal delte mb. Er dette korrekt opfattet?
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. januar 2008 - 19:33 #4
desværre. jeg kan ikke hjælpe dig, men der kommer nok flere herind, som måske
kan svare.