Avatar billede lzzz Nybegynder
05. januar 2008 - 21:43 Der er 1 kommentar

Format uden cd/dvd/diskette

Hejsa.
Jeg købte for nogle måneder siden en computer med Vista.
Er ikke specielt glad for Vista så ville installere XP istedet.

Problemet er bare at jeg før i tiden altid har brugt en diskette når jeg skulle ud i DOS og skrive alt det format haløj.
Der er intet diskette drev i denne computer så det kan jeg ikke rigtig.
Så er det noget med at man skal smide sin windows disk i så man kan formatere?
Men fik ingen Vista disk med så det kan jeg heller ikke?

Så kort: Er der nogen måde at formatere uden at bruge en cd/dvd eller diskette?
05. januar 2008 - 22:44 #1
Hvis du vil installere XP. er det en XP-disk du skal bruge.

Start installationen og formater som en del af installationsprocessen.