Avatar billede lennart Nybegynder
05. januar 2008 - 15:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nye Printer

Hej
Jeg er på udgik efter en ny printer.
Jeg har set en til 1000 kr i det nye bilka blad den se okey ud.
Men hvad skal man gikke efter når man skal købe printer?
Den har 6 blækpartroner er det godt?
Skal bruge den til print af ebooks osv.

skal i storecenteret i morgen så hvis der er nogen der har set et godt tilbud...
Avatar billede Rocky Juniormester
05. januar 2008 - 19:47 #1
Nu ved jeg ik helt hvad det er for en printer... men det er en god ide og hvad de blækpartroner koster, da der kan være stor forskel...

Men bare en anbefaling, Canon laver nogle gode printere...
Avatar billede Rocky Juniormester
05. januar 2008 - 19:49 #2
der var lige lidt mere... det jeg mener med de blækpartroner er..

printer 1 koster: 1000
printer 2 koster: 1500

så kan det være blækken er meget dyre end printer 2' blæk og derved har man ikke sparet nogle penge :(
Avatar billede lennart Nybegynder
05. januar 2008 - 21:39 #3
men er 6 blækpartroner er det godt? hvad hjælpe det med
bliver det ikke dyre at printe med 6 blækpartroner
Avatar billede gree Nybegynder
06. januar 2008 - 01:19 #4
Kik ind på edbpriser.dk og kik på printere.
Under den printer du evt. vil købe og derfor kikker på, står det TILBEHØR.
Klik der, så får du priserne på blæk, når du skal købe igen.
Så kan du se hvad der kan betale sig.

Jeg køber kun HP printere.

Men den jeg sidst har købt, kan det betale sig at købe en ny, og smide printeren ud.

Mange printere har også en lille printerpatron med som standart, fx. kun til 200 print. Du kan så købe en patron til 1000 print, men til det halve af hvad printeren koster. Pas på. Der er mange faldgrupper.
Avatar billede lennart Nybegynder
30. marts 2008 - 21:43 #5
lukker