Avatar billede coolfisk Nybegynder
05. januar 2008 - 13:03 Der er 4 kommentarer

vpn via en wrt54g router

Hej alle sammen

Skal connecte til min firma server via vpn med min wrt54g router. Har enablet IPSec PPTP L2TP og forwardet port 1723 til min lokale computer.

Når jeg connecter til serveren melder den fejl 619: kan ikke oprette forbindelse til fjernserver.

hos min kollega virker det?

mvh. me
Avatar billede kman Nybegynder
11. januar 2008 - 23:15 #1
Jeg har bøvlet en del med VPN og Linksys WRT54G routerne. De burde understøtte det, men det er langt fra alle der gør. det kommer an på hvilken version af routeren du har. Jeg har v. 7 med nyeste firmware og her virker det ikke. Jeg har læst på et forum at nogen har fået det til at virke med en 3 parts firmware. V7 understøtter dog ikke den firmware. Find i samme omberng ud af hvilken version af routeren din kollega har, så vidt jeg kan huske burde v4 og v5 virke...
Avatar billede coolfisk Nybegynder
12. januar 2008 - 19:13 #2
Routeren er v5. Finder lige ud af hvad min kollegas er! Er der et sted jeg kan læse om det?
Avatar billede coolfisk Nybegynder
12. januar 2008 - 19:24 #3
har foresten også lige opdateret routeren med den nyeste firmware til v5
Avatar billede kman Nybegynder
12. januar 2008 - 20:22 #4