Avatar billede coolcat Nybegynder
05. januar 2008 - 02:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outputkvalitet ikke god nok ved grab fra SnagIt

Hej.
Jeg bruger programmet SnagIt til at kopiere fra bla. nettet. Jeg bruger altid indstillingen region og gemmer som JPG.
Når jeg grabber bliver resultatet ikke så godt som originalen. Jeg kan se, at den grabbede fil ikke er så stor som originalbilledet også selv om jeg grabber hele billedet. Er det fordi jeg bruger JPG?
Hvad skal jeg gøre for at få samme kvalitet som det billede jeg kopierer fra?
Avatar billede coolcat Nybegynder
05. januar 2008 - 02:50 #1
..og den fik jeg vist placeret i den forkerte kategori. Skulle ligge under "billedebehandling". Sorry.
Avatar billede coolcat Nybegynder
06. januar 2008 - 00:56 #2
Jeg vil have denne lukket og flyttet over i anden kategori - hvordan gør man det?