Avatar billede elge Nybegynder
04. januar 2008 - 23:22 Der er 4 kommentarer

hentning af hjemmesider

Jeg har lige sat et Vista system op, men er løbet ind i et problem med at få vist visse (mange) hjemmesider. Jeg kan åbne eb.dk, dr.dk, men microsoft.com og andre sider kan jeg ikke åbne.
Jeg har forsøgt at slå firewall helt fra og nærmest lukke helt op for computeren ved at sætte sikkerhedsniveauet langt ned, men alligevel er der problemer.
Jeg har været inde at ændre på sikkerheden ifm at jeg satte netbank op, så den side også fungerer, men ak. Er ved at få temmelig grå hår!!!
Avatar billede jesperholmelund Nybegynder
05. januar 2008 - 00:39 #1
Jeg er netop løbet ind i samme problem. Dell Vostro 1400, Vista. Kan f.eks godt logge ind på Mcafee.com og gå til min egen side, men når jeg forsøger at downloade kommer fejl med at siden ikke kan åbnes. Lignende i medlemsside på google.
Avatar billede elge Nybegynder
06. januar 2008 - 00:23 #2
prøvede også med Mozilla, men også her er det det samme mønster der tegner sig!!
Kan det være noget med den forbindelse jeg bruger?

HJÆLP
Avatar billede serene Nybegynder
06. januar 2008 - 12:52 #3
jeg har haft samme problem, jeg har fået at vide af bankens support at jeg skulle skrive 3 adresser ind i explorer i sider du har tillid til, jeg har installeret alle opdateringer til vista og til explorer 7 og så blev problemet løst, men hvordan?
ved det ikke . :-(
Avatar billede jesperholmelund Nybegynder
06. januar 2008 - 15:55 #4
Har netop erfaret at jeg tvangfrit kan update windows, McAfee mv på en anden router, mit problem tyder således på at det er blokeringer i min routers firewall der skaber problemerne. Har du prøvet med en anden internetadgang Elge?