Avatar billede skovhjem Nybegynder
04. januar 2008 - 18:35 Der er 5 kommentarer

Hvilket Bundkort/Grafikkort/Strørmforsyning

Hej.
Vil gerne have nedenstående kabinet : http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2099087&lokation=
Ferrari Case, Miditower, USB/Firewire Front, No PSU, Red.
Hvad skal jeg købe til ? Behov 3 interne 3,5 harddiske, 2 DVD drev. Vil gerne have den så støjsvag som muligt, har ikke brug for et grafikkort til spil. Skærm = Samsung 22 (Syncmaster2232bw)
Kører Vista.
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. januar 2008 - 19:35 #1
corsir strømforsyning, gerne HX modellen med modulære stik

WD caviar eller Samsung spinpoint sata II diske med 16mb cache

Et passivt kølet 8500/8600 gfx kort

ASUS bundkort med enten Intel P35 eller X38 chipsæt alt efter budget. Deres deluxe kort er rigtigt fede. Gigabyte er også gode
Avatar billede mattfan Nybegynder
06. januar 2008 - 20:34 #2
Ved ikke præcis hvad computeren skal bruges til, men da det ikke er spil tar jeg udgangspunkt i billed-/videoredigering ;)

Jeg mener ATI's Radeon grafikkort har større succes på filmmarkedet, så jeg ville nok tage et ATI Radeon HD kort.

Ellers mener jeg kun du kan følge drgonzo's råd trygt ;)
Avatar billede skovhjem Nybegynder
14. januar 2008 - 18:40 #3
Mange tak.
Avatar billede skovhjem Nybegynder
14. januar 2008 - 18:41 #4
Mange tak.
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. januar 2008 - 19:54 #5
Mangler du mere?