Avatar billede stone Forsker
04. januar 2008 - 18:03 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Nogen der er interesseret i en betalt opgave?

Opgaven går ud på at lave et database program der skal køres på  et websted.

beskrivelse fra kunde:

En stor database indeholdende vores kunders email og øvrige oplysninger. Den skal køre fra vores hjemmeside, med mulighed for at uploade vine samt vin beskrivelse. Uploadet billeder samt regioner knyttet til den enkelte vin skal forefindes i database og findes ved søgning.
*************************************

Det er ikke lige mit felt da jeg ikke laver NET app.. For de seriøse interesserede kan jeg formidle kontakten til den med opgaven.
Avatar billede karl-koder Nybegynder
04. januar 2008 - 18:15 #1
Hvis der er tale om en asp.net opgave kan du kontakte mig på martin(a)newage.dk
Avatar billede thomas_b Nybegynder
04. januar 2008 - 18:23 #2
Du kan kontakte mig på man@muleen.dk - ser frem til at arbejde med opgaven...
Avatar billede jonhauge Nybegynder
04. januar 2008 - 18:28 #3
Hos http://relationhouse.com er vi også interesserede.

MVH
Jon Hauge
Avatar billede stone Forsker
04. januar 2008 - 18:40 #4
Tak for jeres interesse, jeg vender tilbage når jeg får svar fra kunden at det er ok at vidergive til anden side.

johnhauge...seriøs web, har du nogle tidligere opgaver jeg kan kigge på?

Jeg har en fornemmelse for at kunden ønsker at udbygge opgaven med E-handel og lagerstyring og årsopgørelse osv...
Avatar billede jonhauge Nybegynder
04. januar 2008 - 18:56 #5
Vores største færdige projekt er http://travelwatch.dk ellers er vi pt igang med en webshop samt en portal til køb og salg af heste :)

Vi har en del opgaver for større kunder som jeg ikke må reklamere med offentligt desværre, men du kan ringe til mig hvis du ønsker at vide mere.

MVH
Jon Hauge
http://relationhouse.com
Avatar billede overload.dk Nybegynder
04. januar 2008 - 19:38 #6
Hej stone,

Jeg har i forvejen lavet et vin-website med denne funktionalitet og med indkøbsmuligheder i. Den kan indenfor kort tid tilpasses et andet design, og derved kun betale en månedlig ydelse samt prisen for opsætning i design, som jeg også kan stå for.

Hvis du er interesseret kan du skrive til p@ploft.dk
Avatar billede snappi-v Nybegynder
05. januar 2008 - 22:41 #7
Stone, har du ikke et telefon nr. e.lign. som vi kan kontakte dig på?

Udvikling af webapplikationer kan klares for DKK 500,- / timen, eksklusiv moms. Mulighed for at påbegynde projektet ca. d. 18. Januar 2008.

Tlf. 2293 5041 eller casper@webmoni.dk
Avatar billede studious_design Nybegynder
06. januar 2008 - 02:19 #8
Hej Stone,

Du er altid velkommen til at tage kontakt til os hos Studious Design, vi erfaring med mange virksomheds- og iværksætterprojekter... Vi kan skaffe dig nogle rigtig dygtige folk, uanset omgavens størrelse.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede cpufan Juniormester
08. januar 2008 - 15:44 #9
jeg har i forvejen lavet 2 forskellige systemer til vinhandlende.

begge med shops, men ellers med forskellige finesser.

er du interesseret kan du skrive til mig på info@adweb.dk
så kan du få webadresserne til nærmere gennemsyn.
Avatar billede stone Forsker
08. januar 2008 - 17:51 #10
Jeg har noteret jeres forskellige telefon, og vil kontakte en af jer når jeg får besked fra kunden om han er interesseret i en anden til opgaven.

Tak for jeres interesse.....