Avatar billede hr_nico Nybegynder
04. januar 2008 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anden søgemaskine end google desktop

Er der nogle der kennder en søgemaskine hvor man kan vælge nogle bestemte programmer den skal kunne åbne?
lige nu bruger jeg google desktop søger den i alt, og det gør at den lige skal stå og tænke når man søger. . .  jeg søger alligevel kun på internet explore, itunes og vlc medieplayer..
..det skal være et program der åbner et søgefelt med en genvejstast. ligesom feks. 2x ctrl. med googles

Håber nogle kan hjælpe mig!? :D
Avatar billede nva Praktikant
04. januar 2008 - 13:48 #1
Jeg har hørt at Copernic skal være bedre end Google desktop, men om det passer og om den kan det du søger, ved jeg ikke http://www.copernic.com/en/products/desktop-search/download.html
Avatar billede nva Praktikant
07. januar 2008 - 07:56 #2
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis mit input ikke kunne bruges.
Avatar billede hr_nico Nybegynder
22. april 2008 - 21:29 #3
fandt noget
Avatar billede off-line Nybegynder
08. juli 2008 - 14:52 #4
"fandt noget" Det er åbenbart en standart for dig. Jeg skriver dette, fordi jeg
mener, at andre har ret til at vide hvordan du er:(
http://www.eksperten.dk/spm/828878