Avatar billede gotsaed Praktikant
03. januar 2008 - 23:14 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

min laser mus opfører sig helt vild

Jeg købte kort før jul 2 stk. logitech easycall MX610 trådløs laser mus og tastatur til 2 pc-er begge sæt opfører sig underligt. den zoomer ud og ind i voldsomt tempo ganske uopfordret og cursoren laver nogle gevaldige hop ud af skærmen nogle gange. jeg har prøvet at geninstallere softwaren der fulgte med - Setpoint 3.1e flere gange uden held og har også været på logitechs hjemmeside efter opdateringer, også uden held. Er der nogen som kender problemet og eventuelt har en løsning ville jeg blive meget glad.
03. januar 2008 - 23:23 #1
Tanke: Det er vel ikke sådan at det typisk sker når begge er tændt ? og igang ?
Avatar billede gotsaed Praktikant
03. januar 2008 - 23:32 #2
ikke tosset tænkt, det er værst når begge er tændt
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2008 - 00:15 #3
stil modtageren længere væk fra skærm og højtaler(mindst 20 cm). Findes der 2 kanaler, så 1 til hver.og prøv at lade dem søge, 1 af gangen.. med den anden slukket.
04. januar 2008 - 07:58 #4
... har selv oplevet det på et kontor med tre x trådløs. Måtte for alle tre placere modtagerboxen under (træ)bordet lige under tastatur/mus. Så kunne de ikke drille hinanden...
Det var den generation med kun én kanal...
Avatar billede nva Praktikant
04. januar 2008 - 13:57 #5
Hvis ikke det skyldes noget af det foreslåede, så er det måske pga. underlaget.
Avatar billede gotsaed Praktikant
04. januar 2008 - 17:19 #6
jeg har lige checket det er stadig den generation med en kanal!Nu har jeg prøvet at flytte senderen på dem begge så de forhåbentlig ikke genere hinanden og skærmen. De er nu en meter fra skærm og højtaler. Der er circa 4 m. imellem PC-erne og jeg kan tage min mus helt henved siden af den anden mus og styre cursoren derfra uden at den anden cursur reagerer og omvendt. Det kunne tyde på at hvert tastatur+mus har sin egen kanal. Der ligger jo også en Skype forbindelse i senderen, uden at jeg ved så meget om det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2008 - 17:45 #7
04/01-2008 13:57:47... er et godt forslag.
-
Men hvis du er utilfreds, så byt dem.. logitech har en rigtig god reklametions politik... du for næsten(99%) altid en ny vare.
Avatar billede gotsaed Praktikant
08. januar 2008 - 13:50 #8
Tak for hjælpen det lader til at køre nu, ellers vil jeg bytte.
Lægger i et svar?
Avatar billede nva Praktikant
08. januar 2008 - 14:48 #9
Hvad var løsningen så?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. januar 2008 - 15:04 #10
^..?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2008 - 20:23 #11
husk :)
Avatar billede gotsaed Praktikant
07. oktober 2008 - 10:43 #12
Flyttede til et andet værelse