Avatar billede dudez Nybegynder
03. januar 2008 - 15:37 Der er 1 løsning

Fedora 8, WinSCP store filer virker ikke ved opload

Jeg er ved at få grå hår nu.

Jeg har installeret flere Fedora systemer, hvor dette ikke har været et problem, men Jeg har følgende problem med Fedora 8.

Når systemet er installeret, firewallen er slået fra, og  Jeg derefter prøver at SSH til serveren fra en anden computer på netværket, så virker alt som det skal.

Men prøver Jeg at oploade en fil via WinSCP til serveren så sker der intet (16 mb opload). Den bliver bare ved med at stå på 0% ud af 100%. Men prøver jeg med en fil på f.eks. 5kb så får Jeg lov.

Jeg har prøvet forskellige opsætninger i WinSCP som , SFTP, SFTP med SCP fallback og SCP, men intet virker.

Hvad gør Jeg galt?
Avatar billede dudez Nybegynder
04. januar 2008 - 09:43 #1
Fandt selv ud af problemet, problemet ligger i den måde Jeg havde bygget netværket op. Men hvis man opretter et simpelt internt netværk som f.eks.

192.168.200.1 – Linux serveren
192.168.200.2 – klient

Så er der ingen problemer hvis man bruger WinSCP fra klienten til 192.168.200.1

Så nu skal Jeg bare have bygget det rigtige netværk korrekt op. : - )