Avatar billede holck Nybegynder
03. januar 2008 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reservations kalender

Hej er der nogen der har lyst til at hjælpe med at få et sådant op at køre?
Jeg skal bruge det til at folk kan reservere 15-20 Huse i Italien, jeg administrerer.
Dvs. det skal enten være så der er en kalender til hvert hus eller at der er EN kalender og så kan jeg selv være moderator på selve reservationen ( foretrækker jeg) og folk så under en dato kan se hvilke huse der er reserveret.
Jeg har hentet SuperCali og PhpScheduleIt, men har meget ringe viden om PHP, jeg har dog 15års erfaring med Webdesign, så HELT blank er jeg ikke.
Jeg er klart villig til at betale hvad vi nu kan blive enige om,for din hjælp, bare det kommer til at virke.

Vh/Morten
Avatar billede dkfire Nybegynder
03. januar 2008 - 13:20 #1
Hmm dette hører nok mere ind under Opgaver. Prøv at flytte spørgsmålet til Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP
http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/
Avatar billede holck Nybegynder
03. januar 2008 - 14:12 #2
OK, sorry!
Avatar billede holck Nybegynder
03. januar 2008 - 14:19 #3
Øhh...jeg ville gerne lukke ?? men kan ikke finde hvor jeg gør det...Help!!
Avatar billede holck Nybegynder
03. januar 2008 - 14:52 #4
lukket