Avatar billede dk2072692 Nybegynder
02. januar 2008 - 11:35 Der er 8 kommentarer

Error 403: Adgang til hjemmeside ikke mulig

Error 403: Adgang til hjemmeside ikke mulig  60 point fra dk2072692

Har oprettet en hjemmeside for flere måneder siden.
Prøvede lige adgangen til den rutinemæssigt.
Når jeg klikker på en af undermenuerne får jeg ikke adgang,men i stedet meddelelsen "ERROR 403" (som kan skyldes spam eller virus).
Samtidig får jeg at vide,at jeg kan "fix problem yourself" og bliver så henvist til en hjemmeside "BAD BEHAVIOR" som påstår de har løsningen. Men deres vejledning passer overhovedet til de muligheder som vinduerne tilbyder for at "klikke". Er der nogen der ved hvad man gør?
Avatar billede justrace Novice
02. januar 2008 - 11:48 #1
1. Har du husket at betale.
2. Hedder din forside index.htm(l)
3. Hvem er udbyderen (Webhotel)

Rækkefølgen er som mønterne op af lommen.
Avatar billede justrace Novice
02. januar 2008 - 11:50 #2
¤. Kan hjemmesiden indeholde noget som udbyderen ikke kan lide.
Avatar billede hojben Novice
02. januar 2008 - 12:04 #3
få lige lukket alle dine åbne spørgsmål..
Avatar billede justrace Novice
02. januar 2008 - 12:18 #4
Godt nytår, hojben. <:o))
Avatar billede hojben Novice
02. januar 2008 - 12:38 #5
ilm justrace...
Avatar billede dk2072692 Nybegynder
08. januar 2008 - 15:57 #6
Undskyld. men jeg bad om svar. spm. kan jeg ikke bruge til noget!
Avatar billede vejmand Juniormester
08. januar 2008 - 16:06 #7
Du skriver, du ikke kan bruge spm. til noget.
Du kan åbenbart heller ikke bruge svar til noget, ellers havde du vel lukket dine spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=dk2072692&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede justrace Novice
08. januar 2008 - 16:24 #8
... og hvis et spørgsmål bliver besvaret med et andet spørgsmål, kunne det så tænkes det var for at kredse problemet ind?

Men på denne måde kan du jo "fix problem yourself" og bliver så henvist til en hjemmeside "BAD BEHAVIOR"