Avatar billede dotdonk Nybegynder
01. januar 2008 - 18:59 Der er 1 kommentar

Remote desktop via LAN virker ikke?

Hej med jer

Efter jeg har fået mig en Linksys WRT350N, Wireless 802.11N router i julegave og koblet den på mit netværk, kan jeg ikke længere bruge Remote desktop på mit LAN til andre pc'ere på netværket.

Jeg kan heller ikke pinge nogen andre pc'ere mere.

Syntes ikke jeg kan finde et sted i router Setup hvor jeg kan angive noget der tillader dette.

Nogen som har et forslag til det?

Har prøvet og slå firewallen helt fra, men det hjælper ikke.

Håber at høre fra nogen.

Mvh

dd
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. januar 2008 - 21:44 #1
Hvad er IP-adresserne på dine maskiner?