Avatar billede ptvedt Nybegynder
13. juni 2001 - 17:01 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

vurdering http://home.no.net/ptvedt/sjakk

Avatar billede ptvedt Nybegynder
13. juni 2001 - 17:01 #1
siden er ikke ferdig...
Avatar billede cyber_k Nybegynder
13. juni 2001 - 17:04 #2
Fin side.
Gode farver og overskuelig. Virker problemfrit, de steder som er færdige.

I betragtning af formålet:
9 @ 13
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2001 - 17:07 #3
waw frontpage design, ikke værst kvik jævt design karakter 8 @ 13
Avatar billede qzar Nybegynder
13. juni 2001 - 17:08 #4
Flot stilrent design og heller ikke alt for kedeligt!

8@13!

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
13. juni 2001 - 17:09 #5
Spøørgsmålet må kun oprettes 1 gang!!!!!! I danmark har vi altså regler og dem må du altså overholde så længe at du er på dansk domæne :-)

-Jonas!
Avatar billede Jman Praktikant
13. juni 2001 - 17:23 #6
Hmm - pæn og overskuelig - god loadtid..
Jeg savner måske lidt farve ved OnMouseOver på linksene i menuen, så jeg ved hvadjeg peger på (!)

8@13
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. juni 2001 - 20:28 #7
keep up the good work :-)

8@13
Avatar billede francke Nybegynder
13. juni 2001 - 20:31 #8
Ærgeligt at jeg ikke kan norsk så jeg kunne brokke mig over evt.stavefejl!!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. juni 2001 - 23:12 #9
Fer er en meget smal side. Den kan da vist ikke engang fylde er 600*480 browser.

Det der copyright notice gør siden unødvendigt høj. Hvad med at flytte det ind på kontakt-siden. Dit emne er da vist alligevel ikke et der opfordrer til tyveri.

billed og layout er kønt selvom jeg ikke aner hvad det forestiller.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. juni 2001 - 23:14 #10
ps: vær rar ikke at oprette et spørgsmål mere end een gang.
Avatar billede rezire Nybegynder
14. juni 2001 - 13:12 #11
Jeg kan godt lide din side. den kan du bare være stolt af. Flotte farver. Den passer på hvilken som helst skærm. Du staver ikke så godt. Smiler men det er jo også norsk. Jeg tror de unge i din klub kan vise siden til deres venner og sige den klub er jeg med i, og være stolte af det Dine billeder er meget slørede. Du har nok overdrevet lidt med at det skal loade hurtigt. men jeg kan meget godt lide det. Husk lige at få det hekle oploadet næste gang.

10@13 for det design her regner jeg i forhold til andre klubbers design. Skak er ikke så stort. derfor kender jeg ikke nogen skakklubber der har et bedre design. Designet har jeg ikke set før.
Avatar billede egede Nybegynder
14. juni 2001 - 13:16 #12
10@13
Flot design, der mangler dog, som der er blevet nævnt tidligere en onmouseover-effekt på knapperne.
Loadtiden er desværre ret lang, hvilket jeg tror er serverens skyld.
Avatar billede ptvedt Nybegynder
14. juni 2001 - 19:36 #13
loadetiden er nok både serverens feil, og at jeg ikke har komprimert bildene skikkelig enda.
Avatar billede egede Nybegynder
14. juni 2001 - 21:25 #14
Regnede også med at det var serveren, har en 256 downstream, så det er i hvert fald ikke problemet :)