Avatar billede popsy Novice
01. januar 2008 - 14:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontaktpersoner vises ikke i windows mail

Hej og godt nytår.

Er det muligt i Windows Mail, at få vist kontaktpersoner under mappe-træet, sådan som man gjorde i Outlook Express.

I OE aktiveredes det via layout, men der er intet om kontaktpersoner samme sted, når jeg kigger i Windows Mail.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
01. januar 2008 - 16:48 #1
HaDet tror jeg ikke at man kam har selv været igang, med at se om mang kunne flytte den fra menu linien, men det kun jeg ike
Avatar billede popsy Novice
14. januar 2008 - 19:40 #2
Det ser ikke ud til det :)