Avatar billede deathlydad Nybegynder
01. januar 2008 - 02:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Kalender

Hej.

Fruen i huset har en bærbar med Windows Vista. Jeg har en bærbar med XP. Efter at have set den indbyggede kalender i Windows Vista, ville jeg jo gerne have den på min XP-maskine med de samme funktioner som kalenderen har i Vista.

Kan det lade sig gøre og hvis det kan, så hvordan??

Har ikke kunnet finde løsningen på nettet..
Avatar billede justrace Novice
01. januar 2008 - 04:34 #1
Du må nok se i øjnene at din kone har noget du gerne vil ha'. ;)
Avatar billede justrace Novice
01. januar 2008 - 13:12 #2
Søg på gadgets men prøv også at kigge her: http://en.softonic.com/search/gadgets-xp
Avatar billede justrace Novice
01. januar 2008 - 13:20 #3
Men husk lige på at det æder løs af dine ram.
Avatar billede deathlydad Nybegynder
03. februar 2008 - 23:19 #4
Undskyld den lange ventetid. Problemet er løst på en alternativ varm måde..:-)
Du får de 60 point for forsøget.
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2008 - 23:35 #5
Øhmm, vil det sige du fik det som konen har, og det blev konen lidt i gavehumør af så du fik vista? ;)
Avatar billede deathlydad Nybegynder
04. februar 2008 - 00:15 #6
Hehe....fik også lidt af konen...:-).
Fik den rigtige kalender af en ven, men uden at skulle købe Vista.
Avatar billede justrace Novice
04. februar 2008 - 00:35 #7
Nåh ok, på den måde. :)

Jeg stak konen et gavekort til en skønhedsklinik på en 50'er, og efter et par minutters skældud om hvor nærig hun syntes jeg var, skulle hun jo lige trække vejret ind for at kunne fortsætte, nåede jeg lige at indskyde at hun jo ikke trænger til mere end for en 50'er, og så fik jeg en ny bærbar.

Konklution: Vejen til en kvindes hjerte er gennem ørerne.