Avatar billede niklasnina Nybegynder
31. december 2007 - 15:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ikke indætte eller vedhæfte noget i.e mail

Når jeg beder om ”ny” kan jeg ikke indsætte noget som helst; men når jeg går ind og ”besvarer eller videresender” er der ingen problemer?

Det syntes jeg er mærkeligt?
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. december 2007 - 16:02 #1
outlook express skal du markerer i den nye mail hvor du vil sætte det ind.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
31. december 2007 - 16:22 #2
Tak for svaret,men jeg tror du har misforstået spørgsmålet det er ikke  outlook express men Microsoft office outlook 2007,eller jeg har måske ikke formuleret mig korrekt.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
01. januar 2008 - 16:32 #3
Du skal sætte Outlook op til at tillade at du vedhæfter filer samt at du ønsker at modtage vedhæftet filer
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2008 - 07:35 #4
Vil du være rar og fortælle mig hvordan jeg helt nøjagtig gør det.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
02. januar 2008 - 10:37 #5
Der er 2 forskellige måde, man kan indsætte et billed og man kan vedhæfte en hvilken af disse 2 funktioner er det du ikke kan få til at virke
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2008 - 13:51 #6
Jeg kan slet ikke vedhæfte eller indsætte noget,når jeg trykker på ny i outlook og derefter på indsæt kommer der en boks med forskellige mugligheder men de er alle nedtonet.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
02. januar 2008 - 15:16 #7
Har du prøvet at sætte musen ned i det felt hvor man skriver så skulle de blive akrive
Avatar billede niklasnina Nybegynder
03. januar 2008 - 08:25 #8
Desværre heller ikke det hjælper noget.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
03. januar 2008 - 23:12 #9
Har du prøvet at geninstallere eller reparere outlook 2007
Avatar billede niklasnina Nybegynder
07. januar 2008 - 09:09 #10
Jeg genindstallerede Outlook 2007 og det hjalp.Lægger du et svar så du kan få point?
Avatar billede oz1jux Nybegynder
07. januar 2008 - 15:05 #11
Så det var det kun en lille fejl.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
07. januar 2008 - 16:29 #12
Ok