Avatar billede mr_y Nybegynder
30. december 2007 - 09:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wan ip adresse

Hej eksperter

jeg sidder i udlandet og kan ikke finde min ip i dk. jeg har en ftp server som jeg prøver at komme i kontakt til. kan jeg finde min Wan ip på min bærbar pc eller er jeg nødsaget til at få en til at låse sig ind og finde min wan ip i dk. jeg skal nemlig hente nogle artikler som jeg har glemt hjemme i dk..

god bagjul
Avatar billede mr_y Nybegynder
30. december 2007 - 09:27 #1
jeg har prøvet via Ie at tilgå min wanip i dk men uden held da der var noget i min nye router som jeg ikke har sat ordenligt op. så muligvis har ie gemt mit forsøg et eller andet sted. jeg har fundetmin ip på en side som hedder noget lign. www.myip.com så hvis den site er gemt på min pc et eller andet sted så kunne det også være en mulighed. jeg har lige skiftet min ftp client og har glemt at sætte min wan ip op inden jeg rejste fra dk "DUMT".....

håber jeg kan få lidt hjælp af jer eksperter
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 10:10 #2
Du må nok den tunge vej og bede svigermor om en tjeneste. ;}
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 10:14 #3
Er det forresten en tdc-statisk, kunne du jo prøve den vej.
Avatar billede mr_y Nybegynder
30. december 2007 - 17:34 #4
det er tdc men har ikke mit password med mig :(
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 17:56 #5
Har du husket rene sokker? Spøg til side, kan du ikke få den oplyst på mail?
Avatar billede mr_y Nybegynder
24. marts 2008 - 10:06 #6
er kommet hjem igen. ellers tak for hjælpen
Avatar billede mr_y Nybegynder
24. marts 2008 - 10:06 #7
svar