Avatar billede ze-men Nybegynder
29. december 2007 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash spiller for hurtigt - hjælp

Jeg har lagt min stream ind i to følgende flash-players:

http://www.duno.dk/radio/flash/mediaplayer.html

- men de spiller i hurtig hastighed. Jeg fik hjælp til at bruge flashplayeren herinde, og dengang (for godt et år siden) virkede den fint - men nu er den begyndt at spille i dobbelt tempo - selv om det er en stream.

Hvad er galt?
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
01. januar 2008 - 14:24 #1
Noget må du have ændret. Kunne det tænkes at det var flv filen du har konverteret der var noget galt med?
Har du sat FPS'en i flashfilen op?
Avatar billede ze-men Nybegynder
02. januar 2008 - 15:25 #2
Nej, det eneste jeg har rørt ved er url'en til streamen! Den player jeg linker til og brugte er fra Jeroenwijering.com. Jeg har endda selv lavet en ny player i flash og den gør det samme. Jeg tjekkede også dér at den er sat til 25fps - men det burde ikke sige noget når det er et streamet signal?!?
Avatar billede ze-men Nybegynder
27. maj 2008 - 11:47 #3
afsluttet