Avatar billede allround Nybegynder
29. december 2007 - 19:16 Der er 3 kommentarer

Pc slukker ved afspilning af DVD

Hver gang jeg starter en dvd (også via image), eller brænder CD/DVD lukker min pc ned.
Der kommer ingen fejmeddelelse, den slukker bare som om stikket et hevet ud. Til tider kan det være svært at få den igang igen.

Jeg har hentet nye grafik og bundkort drivere samt opdateret firmware på min DVD brænder. (mener også at have den nyeste Bios, nforce 570 sli ver. 1.60 Date 13/16/2007)

Kører Vista 64Bit.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede movergaard Nybegynder
30. december 2007 - 20:35 #1
Har prøvet samme problem på sønnens 3 måneder gamle PC.
Tro det eller ej, det var det brede ATA kabel det var galt med.
En ny løste problemet!!!
Avatar billede allround Nybegynder
01. januar 2008 - 16:02 #2
Det prøver jeg lige af en af dagene.
Tak for tippet, selv om det lyder underligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2009 - 10:46 #3
Nu er der gået lidt over 1 år...