Avatar billede claude_x Nybegynder
29. december 2007 - 16:26 Der er 1 løsning

Logon efter dvale

Jeg har netop fået min nye laptop, som er en HP Pavilion DV9685 - kanon fed maskine.

Men som med alle nye installationer, så skal man jo lige ha' sat det hele op, så man får der lige som man vil ha' det.
Jeg er stødt på et lidt spøjst problem. Den åbner maskinen helt efter dvale selv om jeg har bedt den om at kræve logon.

Jeg har gloet på det længe, og nu er jeg sgu blevet lidt træt af det.
Er der noget der har en god idé til hvad der kan være problemet ?? (det er en Vista-maskine)

Mvh. Claude
Avatar billede claude_x Nybegynder
29. december 2007 - 16:49 #1
Ja, undskyld. Men da jeg gloede 2 minutter mere fandt jeg løsningen.
Det var så enkelt, som at opsæningen var lavet under den forkerte strømstyringsmodel.