Avatar billede burnoutdata Nybegynder
13. juni 2001 - 15:43 Der er 10 kommentarer

Online users

Jeg står og skal lave et site, hvor jeg gerne skulle have online brugere og besøg i dag og i alt UDEN en global.asa fil..
Hvem kan lave en sådan cut\'n\'paste løsning til mig..?
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
13. juni 2001 - 15:45 #1
Hmm ka du bruge PHP og MySQL?
Avatar billede burnoutdata Nybegynder
13. juni 2001 - 15:46 #2
Hmm, glemte lige at tilføje, at det skulle være i asp...
Avatar billede carpediem Nybegynder
13. juni 2001 - 15:48 #3
Hvis du ganger med dine point med ca. 33 og siger det er kroner, så vil jeg gerne lave det for dig.
Avatar billede burnoutdata Nybegynder
13. juni 2001 - 15:49 #4
carpediem --- Så svært er det da heller ikke at lave det.. Jeg kan bare ikke selv finde ud af det..
Avatar billede jnissen Nybegynder
13. juni 2001 - 15:57 #5
Hep
Læs her:
http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/2001060701.asp

Der står hvordan du laver det.....
Avatar billede carpediem Nybegynder
13. juni 2001 - 15:57 #6
Så ville jeg heller ikke lave det for kr. 1000,-
Men det er dog så stor en løsning at jeg ikke vil lave det for point.
Avatar billede jnissen Nybegynder
13. juni 2001 - 16:00 #7
carpediem-> Nu slipper du jo også for at lave det.
Nu kan han lave det selv ved at læse artiklen :-)
Avatar billede carpediem Nybegynder
13. juni 2001 - 16:02 #8
Så vidt jeg kan se i artiklen http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/2001060701.asp, så er det ikke en brugbar løsning. Den tæller jo ikke bruger pr. dag og i alt. Det er dog ikke det store problem at bygge på i denne løsning.
Og hvis der er flere \"sites\", som deler global.asa og som bruger dette script, så vil deres statistik blive talt sammen.
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
07. august 2001 - 15:22 #9
// carpediem
Spørgsmål... er vi ikke her for at hjælpe hinanden ?
Jeg er træt af de aber der ik kan få fingeren ud af røven til at gøre noget for andre. Ja det er rigtigt at det ikk er alt man skal gøre gratis, men når du ved at man kan downloade lortet overalt hvorfor så ik lukke røve´... Og hjælp manden med de simple ting. Mange har fandme en helt forkert fornemmelse for det point system Og det driver mig til vanvid AAAGGGHHH
Avatar billede carpediem Nybegynder
07. august 2001 - 16:23 #10
Jo, vi er her for at hjælpe hinanden. Men jeg er her ikke for at lave løsninger til folk.
Vil da gerne hjælpe, hvis han selv forsøgte og det gav et problem, men som sagt vil jeg ikke lave en løsning til ham gratis. Og hvis et brugbart system kan downloades så mange steder, så giv da manden et link.