Avatar billede foxskywalker Nybegynder
29. december 2007 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Post form

Hejsa allesammen

Jeg skal have lavet en tilmeldingsblanket.
Med ni felter man kan skrive i

Den skal sende en mail til mig når den er udflydt og brugeren skal have en besked når de har trykket på send knappen at den er sendt afsted.

Kan det gøres ret simpelt?

/Forxskywalker
Avatar billede Frederik Nybegynder
29. december 2007 - 17:04 #1
Ja.. Laver lige en kode til dig ;)
Avatar billede Frederik Nybegynder
29. december 2007 - 17:32 #2
Kom lige over en hurtiere måde for mig :P Der er jo ingen grund til at jeg begynder at forklare noget, som andre allerede har forklaret.

Følg dette link http://udvikleren.dk/PHP/Article.aspx/252/. Her er en beskrivelse af hvordan du laver en formular som du efterspørger, der er dog ikke 9 felter, men dette kan let tilbygges.

Spørg hvis du er i tvivl.

- Frederik
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
04. januar 2008 - 13:13 #3
Mange tak, det virkede, smid et svar og få point
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
13. februar 2008 - 10:11 #4
Så smider jeg et svar :)