Avatar billede 2doit Nybegynder
29. december 2007 - 11:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl: fixed

Hej alle lad mig starte med at ønske godt nytår.

nå jeg er i gang med at lave en computer for min søns klassemammerat men har aldrig oplevet noget ligende og har ellers
set meget.
Hver gang computren en Medion starter op på sin XP home kommer den  til Windows login her kommer en fejlmeddelse der siger "Fixed" og eneste option er ok derefter kan man logge på men den logger af lige når man er kommet ind og så skal man svare ok igen til fixed for at prøve igen. d.v.s. den står ikke af eller genstarter man kan bare ikke logge på?
Avatar billede Jensen DK Novice
29. december 2007 - 14:25 #1
Har du prøvet F8 fejlsikret under opstart?
Avatar billede 2doit Nybegynder
29. december 2007 - 15:04 #2
ja er helt det samme har også søgt efter vira intet fundet har rep. windows ikke hjulpet
Avatar billede 2doit Nybegynder
30. december 2007 - 10:37 #3
Hej med jer op af sengen HJÆLP mig Please.

Er der ikke nogen der har en ide?
Avatar billede 2doit Nybegynder
10. februar 2008 - 09:43 #4
jeg prøver andensteds
Avatar billede 2doit Nybegynder
10. februar 2008 - 09:44 #5
jeg lukker her