Avatar billede linnemann Nybegynder
28. december 2007 - 23:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sort/hvid tv windows media center

Hej

Jeg har en Medion MD8828
http://www.medion.de/md8828/dk/flash.html

Efter jeg har brugt funktionen "Søg efter flere kanaler" så er farverne forsvundet på min tv signal.

Det er farver nok på selve medie centeret og alt hvad den afvikler incl. de udsendelser den har optaget tidliger, men der er næsten ingen farver på live tv.

For mig virker det som om at den viser signalet som ntsc eller noget andet mærkeligt. Jeg har været inden og kikke efter og den står til Danmark.

Hjælp mig
Avatar billede old-faithful Praktikant
29. december 2007 - 12:24 #1
Har du også tjekket om den er indstillet til PAL (jeg ved ikke om dette er hvad menes med "Danmark")? Som du selv nævner kan brugen af NTSC give sådanne problemer. Måske har programmet en hjælp-funktion der kan hjælpe dig.
Avatar billede linnemann Nybegynder
29. december 2007 - 13:01 #2
Med Danmark mener jeg at den står til PAL. Men jeg har lige fået løst problemet.

Mærkeligt nok hjalp det at lave en "System Restore" hvor jeg satte systemet et par dage tilbage. Min teori er at det ikke har haft noget med min søgning at gør, men at den har fået en driver galt i halsen.

Nå men jeg lukke spørgsmålet.

Godt nytår til jer alle.