Avatar billede nicocarlos Nybegynder
28. december 2007 - 16:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kabel eller trådløs til skærm

Hejsa.

Jeg har købt en ny skærm til min computer og vil i den forbindelse lige høre om det er muligt at placere min gamle skærm i et andet rum. Så jeg har 2 skærme til computeren. (ja det er jo muligt med et 20m kabel liggende igennem 3 rum)

Men jeg tænkte på om der var et eller andet trådløst? eller om man bliver nødt til at lave det med et langt kabel?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2007 - 17:28 #1
Du kan evt købe et av link, men du skal så have fundet et der passer med dine indgang på skærmen
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2007 - 17:30 #2
Jeg har personligt brugt det fra et rum til et andet med tv hvor der lagde et badeværelse imellem, men om du kan få det til at virke ordentlig på så lang afstand ved jeg ikke
Avatar billede swiatecki Novice
28. december 2007 - 17:40 #3
Ved ikke om det kan hjælpe, men på mit gymnasium har de infoskærme tilsluttet en lille boks med bare netstik ind og skærm ud.

Ved ikke hvad navnet er på den eller om den findes trådløs, men det kunne jeg da godt forestille mig.

:)
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
28. december 2007 - 19:06 #4
Tak jeg kigger lige lidt på det

Fandt dette som måske kunne være interessant:
http://www.emb.dk/category.445.article.1258

Kan dog ikke lige se omkring indgange og udgange.
Avatar billede julle Nybegynder
29. december 2007 - 15:45 #5
Hej nicocarlos,

At køre en PC skærm trådløst, vil kræve noget meget dyrt proff. grej! AV-sættet der er liket til kan kun overføre et sølle composit signal med 240 liniers opløsning = du kan ikke se teksten på din skærm.

Den nemmeste måde vil være at trække et VGA kabel, eller købe en boks der kan konvertere VGA + USB til netværkskabel - også om igen i den anden ende. Så kan du også styre din pc der.

http://shop.ccproshop.dk/product.asp?product=63849&sub=2633&page=1
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
09. januar 2008 - 23:17 #6
tak smid et svar alle jeg kigger nærmere på det