Avatar billede blank Nybegynder
28. december 2007 - 14:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Battlefield 2

Jeg har kæmpe problemer med at spille battlefield 2, efter jeg har installeret Win Vista på min nye PC. For det første har jeg ping hastigheder på over 100 på samtlige servere. Når det en gang i mellem lykkedes mig at logge på en server bliver jeg "kicked" med meddellelsen "Inadequate O/S privileges". Jeg kører med Norton Firewall, som snart bliver skrottet, men har også prøvet at slå den fra, uden at det gav bedre resultat. Er der nogen derude, som har eller har haft de samme problemer med Vista, eller som alligevel kan hjælpe.
Hvis man sidder bag en router (TrendNet), skal man så evt. have åbnet op for en port?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. december 2007 - 14:47 #1
kan du bruge dette..O)
http://bf1942.boomtown.net/da_dk/forum/viewtopic.php?pid=276734
-
du skal lave brugerkonto om til admin...
Avatar billede blank Nybegynder
28. december 2007 - 23:58 #2
Jeg er logget ind som administrator. Men jeg vil da lige prøve nogle af de andre muligheder....
Avatar billede blank Nybegynder
03. januar 2008 - 08:47 #3
Så lykkedes det vist. UAC(bruger kontrol) skal slåes fra, for ikke at komme i konflikt med Punkbuster. Jeg siger tusind tak for hjælpen bartfreak. send et svar så du kan få lidt point.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. januar 2008 - 12:36 #4
godt det virker-.O)
og takker.!
Avatar billede blank Nybegynder
03. januar 2008 - 21:58 #5
Det er mig der takker