Avatar billede gossa Nybegynder
28. december 2007 - 12:40 Der er 4 kommentarer

guiden af overførelser af filer og indstillinger virker ikke?

Hejsa...

Jeg har formateret min computer og i denne forbindelse har jeg brugt
"guiden af overførelser af filer og indstillinger" til at kopiere de
filer jeg vil gemme over på en externhardisk for at kopiere dem tilbage
igen.

Men nu er problemet det, at når jeg begynder at kopiere dem tilbage
igen, stopper guiden midt i det hele og trække det hele tilbage igen
til den eternehardisk og kommer op med at der er sket en fejl og at jeg skal
tjekke om jeg har nok plads på c: drevet. Og det har jeg tjekket og
det er der(det skulle det jo også gerne være).

Hvad gør jeg lige for at få det til at fungere eller i det mindste få
de filer åbnet så jeg kan få mine billeder, musik og personlige ting
igen...

Styresystemet er xp

Mvh
Gossa
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 14:01 #1
kan du se begge drevene. så kopier manuelt med nogle ad gangen og se hvad der sker.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. december 2007 - 14:03 #2
hvad er det filen hedder..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. december 2007 - 14:15 #3
jeg faldt over dette..->> http://support.microsoft.com/kb/307869
-
Håber det vil hjælpe.O)
Avatar billede gossa Nybegynder
30. december 2007 - 10:09 #4
Opdateringen har jeg installeret i forvejen og det hjælper ikke....

Jeg kan ikke kopiere manuelt over, da den "guide" i xp pakker filerne. Filerne fylder ca. 2gb og hedder f.eks IMG0000A, IMG00001. Jeg har 14 filer i alt - det er dat filer.

Tror i man kan åbne dem på nogen måder?